Öğrencilere yönelik yapılan ders memnuniyet anketlerinin sonuçlarına göre, genel olarak derslerin içerik ve amaçlarının öğrenci gelişimine katkı sağladığı görülmektedir. Öğrenciler, derslerin alanla ilgili bilgilerini artırdığını, problem çözme ve eleştirel düşünme becerilerini desteklediğini belirtmişlerdir. Bununla birlikte, bazı derslerde ders süresi, içerik yoğunluğu, öğretim yöntemleri ve uygulamalı çalışmalar konularında iyileştirme talepleri dile getirilmiştir. Özellikle derslerin daha interaktif bir yapıya kavuşması ve saha çalışmaları gibi uygulamaların artırılması yönündeki öneriler dikkat çekmektedir. Genel olarak dersler olumlu değerlendirilse de, anket sonuçları derslerin daha uygulamalı, etkileşimli ve öğrenci odaklı hale getirilmesinin faydalı olabileceğini göstermektedir.
Nitelikli toplum için nitelikli üniversite idealine sahip
Türkiye’nin bugünü ve geleceğine katma değer sağlayan bir üniversite